CONDICIONS GENERALS
Les presents condicions generals regulen la compra dels productes oferts a través del web www.woreva.es, amb nom comercial WOREVA, titular GERARD SAEZ SANCHEZ amb NIF: 43637690C amb domicili a C/ CANIGO 7, 17858 LA CANYA, tel. de contacte: 614330279 correu electrònic contact@woreva.es des d'ara "L'EMPRESA".
En aquest document ens referirem a "L’USUARI", que és la persona física que adquireix el producte ofert a través del web i "L'EMPRESA", que som nosaltres.
Els productes s'adquireixen directament a L'EMPRESA qui actua com a venedor directe, per tant el contracte de venda dels productes es realitza entre L’USUARI i L'EMPRESA.
L’USUARI ha de llegir i acceptar les presents Condicions Generals i la informació dels productes que vulgui adquirir abans de procedir a la seva compra. Aquesta acceptació es realitzarà de forma expressa clicant a la casella "He llegit i accepto les Condicions Generals" que apareixerà durant el procés de compra. En fer-ho L’USUARI confirma que és major d'edat i que té la capacitat legal per adquirir els productes oferts per L'EMPRESA.
En el moment de formalitzar la compra aquesta s'entendrà perfeccionada de ple dret i des d'aquest instant els preus i condicions tindran caràcter contractual, per la qual cosa únicament podran ser modificats per l'acord exprés de les parts contractants.
1. OBLIGACIONS DE L'USUARI
L’USUARI s'obliga a tots els efectes a utilitzar el web i, si s’escau, a adquirir els productes oferts per L'EMPRESA de conformitat amb la llei i el que estableixen aquestes condicions generals.
L'EMPRESA es reserva el dret de suprimir del web qualsevol comentari o opinió dels USUARIS que sigui contrari a la legalitat vigent, especialment en els casos que vulneri els drets i les llibertats fonamentals de les persones.
2. PROCEDIMENT DE COMPRA I FORMA DE PAGAMENT DELS PRODUCTES
L'USUARI seleccionarà a la web els productes que vulgui adquirir i la quantitat o el nombre d'unitats. Els preus indicats a la pantalla són en euros i són els vigents, excepte error tipogràfic, amb els impostos (IVA) aplicats.
L'USUARI haurà d'emplenar el formulari amb les dades per poder tramitar la comanda, i haurà de clicar a l'apartat "Continuar" per procedir a la compra dels productes i haurà d'acceptar expressament les presents Condicions Generals. A la següent pàgina es mostrarà a l'USUARI un resum dels productes que vol adquirir, el preu, els impostos aplicables, les despeses d'enviament i el termini previst per al lliurament, podent L'USUARI realitzar els canvis que consideri oportuns abans de fer clic al apartat "Pagar". Un cop accediu a l'apartat "Pagar" L'USUARI haurà d'introduir les dades de la targeta de crèdit amb la qual realitzarà el pagament i acceptar la realització del pagament.
L'EMPRESA enviarà al correu electrònic de l'USUARI un correu electrònic justificant la recepció i confirmació de la compra realitzada, en el termini de les 24 hores següents a la recepció de la formalització de la comanda. El contracte no es considera perfeccionat fins a la recepció per L'EMPRESA del pagament del preu dels productes, excepte en aquelles comandes on s'hagi seleccionat recollida al magatzem i pagament en efectiu.
Si L'USUARI desitja una factura la podrà obtenir des de la seva zona privada, a la pàgina de detalls de la comanda, o per correu electrònic a L'EMPRESA.
L'USUARI serà responsable de la veracitat de les dades personals facilitades a L'EMPRESA, i en particular es responsabilitza que les targetes de crèdit o dèbit que utilitzi siguin de la seva propietat i que tinguin fons suficients per cobrir el cost dels productes que vulgui adquirir . L'EMPRESA es reserva el dret de cancel·lar la venda en cas de no pagament, de devolució del cobrament, de targeta denegada o dades falses, o en cas que no pugui verificar les dades de la targeta. Així mateix, L'USUARI ha de notificar a L'EMPRESA a través del correu electrònic, qualsevol càrrec indegut o fraudulent a la targeta utilitzada per a compres al web tan aviat com en tingui coneixement.
3. MÈTODES DE PAGAMENT
L'EMPRESA ofereix els següents mètodes de pagament segurs per a la comoditat de L'USUARI:
a) Targeta de Crèdit/Dèbit (VISA, MasterCard i altres): L'EMPRESA accepta pagaments amb targeta de crèdit i dèbit a través d'una passarel·la segura Redsys, que garanteix la protecció de les dades de L'USUARI. L'EMPRESA no emmagatzema ni gestiona cap dada de pagament a la seva plataforma, ja que totes les transaccions es fan directament a la web de Redsys.
b) Apple Pay / Google Pay: L'USUARI pot utilitzar Apple Pay o Google Pay per a un pagament ràpid i segur, sempre que el dispositiu i navegador ho admetin.
c) Bizum: Si L'USUARI és també usuari de Bizum, pot seleccionar aquest mètode per a fer pagaments instantanis i segurs.
d) Pagament en efectiu: Aquesta opció només està disponible per a recollides en mà a la ubicació indicada per L'EMPRESA durant el procés de compra i a la confirmació i resum de comanda que L'USUARI rebrà per correu electrònic. L'USUARI haurà de realitzar el pagament en el moment de la recollida, presentar el document de la comanda i una identificació vàlida.
4. ENVIAMENTS I TERMINIS DE LLIURAMENT
L'EMPRESA ofereix a L'USUARI els següents mètodes de lliurament de les comandes:
a) Entrega en mà (recollida al magatzem). No té cap cost per a l'USUARI.
b) Enviament estàndard, amb un termini d'entrega aproximat de 48 a 72 hores. Té un cost de 4,99€.
c) Enviament urgent, amb un termini d'entrega aproximat de 24 a 48 hores. Té un cost de 5,99€.
Els costos d'enviament anteriorment mencionats seran gratuïts per a totes aquelles comandes amb un preu igual o superior 59,00 €. Per a totes les comandes superiors a 10 kg de pes, s'aplicarà un suplement d'enviament de 0,30 € per kg, sense excepció per a comandes superiors a 59,00 €. L'import total del preu de l'enviament serà degudament informat a L'USUARI durant el procés de compra, abans de realitzar el pagament.
Condicions generals de lliurament a domicili:
· Totes les comandes a domicili es preparen al nostre magatzem web i el transport es gestiona mitjançant una empresa externa (CORREOS). Per poder continuar oferint el millor preu a tots els nostres productes, intentem ajustar al màxim el preu de tots els enviaments. Els enviaments gratuïts aniran a càrrec de l´EMPRESA.
· Si algun dels productes de la comanda no està disponible, ens posarem en contacte amb l'USUARI com més aviat millor per oferir una solució. En cas que es prefereixi el reemborsament del producte faltant i això suposi no arribar al mínim de compra (59€), es cobraran els ports corresponents. Es contactarà amb l'usuari a través de correu electrònic o WhatsApp. En cas de no obtenir resposta passats més de 7 dies hàbils, es procedirà a la cancel·lació i reemborsament de la comanda.
No es pot triar una hora i dia per al lliurament. Aquesta es farà segons els terminis del mètode d'enviament seleccionat i aproximadament a prop de la data de lliurament estimada proporcionada per WOREVA.
· El repartidor no té l'obligació de trucar a l'USUARI abans del lliurament.
Un cop esgotats tots els intents de lliurament, l'USUARI pot sol·licitar a través de contact@woreva.es un nou intent de lliurament, encara que això suposa el pagament de les despeses de lliurament corresponents.
· Els terminis de lliurament es poden veure modificats per causes alienes a l'EMPRESA, ja sigui per excepcions climatològiques o altres excepcions que impossibilitin el servei, com la pèrdua o trencament del paquet per part de la companyia de transports.
· L'USUARI és responsable de la veracitat de les dades facilitades a l'EMPRESA per al lliurament i/o seguiment de la comanda. Si la comanda no es pot lliurar perquè l'adreça és incorrecta o hi falten dades, el termini de lliurament es veurà modificat.
· Si el correu facilitat per l'USUARI és erroni i/o inactiu, l'EMPRESA no es fa responsable que l'USUARI no rebi els correus electrònics de confirmació de comanda i/o seguiment de comanda.
· Si l'USUARI rebutja el lliurament d'una comanda que ja ha sortit de les nostres instal·lacions i es troba dins del termini de lliurament estimat, es reemborsarà l'import íntegre de la comanda, excepte l'import de les despeses produïdes per aquesta devolució. L'EMPRESA disposa de 14 dies per fer el reemborsament.
· IMPORTANT: Totes les dates de lliurament a domicili proporcionades per l'EMPRESA són estimades, això vol dir que el lliurament es farà un dia hàbil el més aproximat a aquesta data, però en cap cas no se n'assegura la recepció en aquesta data exacta.
5. DRET DE DESISTIMENT
De conformitat amb els articles 102 i següents del Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, L’USUARI que tingui la condició de consumidor o usuari de conformitat amb la definició establerta a l'article 3 del Reial Decret Legislatiu, pot desistir de la compra efectuada pel motiu que sigui, en un termini de 14 dies naturals des de la recepció del producte. No obstant això, tal com s'estableix en l'apartat següent denominat "EXCEPCIONS AL DRET DE DESISTIMENT", aquest dret no és procedent per als béns i serveis especificats en l'esmentat apartat.
Per exercir el dret de desistiment, l’USUARI haurà de notificar la seva decisió de desistir del contracte a través d'una declaració inequívoca que L'EMPRESA posa a la seva disposició en format de formulari web a la pàgina dels detalls de la comanda, sota l'apartat "Devolucions". L'USUARI també podrà formalitzar aquesta notificació per correu postal o per correu electrònic, amb data al mateix dia de la recepció, a les adreces que consten al principi d'aquestes condicions generals. Si ho desitja pot utilitzar el següent formulari i enviar-lo per correu :
Formulari de desistiment
(Només ha d'omplir i enviar el present formulari si desitja desistir del contracte)
- A l'atenció de WOREVA, C/ CANIGO 7 - 17858 La Canya (Girona); correu electrònic contact@woreva.es
- Per la present li comunico que desisteixo del meu contracte de venta del següent bé: ________________________________
- Número de comanda _________________ realitzada el dia: ________
- DNI/NIF/CIF: ___________________
- Nom i cognoms: __________________________________
- Domicili: __________________________________________
- Firma (només si el present formulari es presenta en paper)
- Data: __________
L'EMPRESA només accepta devolucions que compleixin les condicions següents:
· El producte ha d'estar a l'embalatge i etiquetatge originals.
· El producte no ha d'haver estat utilitzat.
· L'enviament s'ha de fer amb la mateixa caixa on es va rebre la comanda. En cas que no es pugui fer amb la caixa original, l'USUARI ho haurà de tornar en una caixa que garanteixi la protecció del contingut perquè aquest arribi a L'EMPRESA en bones condicions. En cas contrari, L'EMPRESA es reserva el dret de rebutjar la devolució.
· Cal incloure una còpia de la factura/albarà dins del paquet, amb indicació dels productes tornats.
El producte s'ha de tornar a L'EMPRESA al domicili que consta a primers d'aquestes condicions generals. Les despeses de transport originades per la devolució aniran a càrrec de l'USUARI, i aquest podrà triar lliurement la companyia que prefereixi per al transport de l'article.
Un cop rebuda el producte i comprovat que està en perfectes condicions, es tramitarà la devolució de l'import, que s'efectuarà en un termini màxim de 14 dies naturals des de la data que l'USUARI va comunicar la intenció de desistir-hi i mitjançant el mateix mètode de pagament que L'USUARI va escollir en el moment de fer la comanda. Fins que no hagueu rebut els articles retornats L'EMPRESA podrà retenir el reemborsament.
6. EXCEPCIONS AL DRET DE DESISTIMENT
Tal com estableix l'Art. 103 del Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, el dret de desistiment no serà aplicable als contractes que es refereixin a:
a) La prestació de serveis, una vegada que el servei hagi estat completament executat, quan l'execució hagi començat, amb previ consentiment exprés del consumidor i usuari i amb el reconeixement per la seva part que és conscient que, una vegada que el contracte hagi estat completament executat per l'empresari, haurà perdut el seu dret de desistiment.
b) El subministrament de béns o la prestació de serveis on el preu depengui de fluctuacions del mercat financer que l'empresari no pugui controlar i que puguin produir-se durant el període de desistiment.
c) El subministrament de béns confeccionats conforme a les especificacions del consumidor i usuari o clarament personalitzats.
d) El subministrament de béns que puguin deteriorar-se o caducar amb rapidesa.
e) El subministrament de béns precintats que no siguin aptes per a ser retornats per raons de protecció de la salut o d'higiene i que hagin estat desprecintats després del lliurament.
f) El subministrament de béns que després del seu lliurament i tenint en compte la seva naturalesa s'hagin barrejat de manera indissociable amb altres béns.
g) El subministrament de begudes alcohòliques el preu de les quals hagi estat acordat en el moment de celebrar el contracte de venda i que no puguin ser lliurades abans de 30 dies, i el valor real depengui de fluctuacions del mercat que l'empresari no pugui controlar.
h) Els contractes en què el consumidor i usuari hagi sol·licitat específicament a l'empresari que el visiti per efectuar operacions de reparació o manteniment urgent; si, en aquesta visita, l'empresari presta serveis addicionals als sol·licitats específicament pel consumidor o subministra béns diferents de les peces de recanvi utilitzades necessàriament per efectuar les operacions de manteniment o reparació, el dret de desistiment s'ha d'aplicar a aquests serveis o béns addicionals .
i) El subministrament d'enregistraments sonors o de vídeo precintades o de programes informàtics precintats que hagin estat desprecintats pel consumidor i usuari després del lliurament.
j) El subministrament de premsa diària, publicacions periòdiques o revistes, amb l'excepció dels contractes de subscripció per al subministrament de tals publicacions.
k) Els contractes celebrats mitjançant subhastes públiques.
l) El subministrament de serveis d'allotjament per a finalitats diferents del de servir d'habitatge, transport de béns, lloguer de vehicles, menjar o serveis relacionats amb activitats d'esplai, si els contractes preveuen una data o un període d'execució específics.
m) El subministrament de contingut digital que no es presti en un suport material quan l'execució hagi començat amb el previ consentiment exprés del consumidor i usuari amb el coneixement per part seva de que en conseqüència perd el seu dret de desistiment.
8. DEVOLUCIONS I INCIDÈNCIES
8. Possibles casos de devolució o desistiment
8.1. Desistiment
Consultar punt 6 i punt 7
8.2. Per danys produïts durant el transport
L'USUARI ha de revisar la comanda al moment del lliurament. Si s'aprecia de forma visible i clara, sense necessitat de manipular els embalatges d'enviament o els propis del producte, que la caixa o producte té defectes provocats per danys durant el transport, l'USUARI ho ha de comunicar a l'EMPRESA, al seu adreça de correu electrònic que consta a primers d'aquestes condicions generals, en el transcurs del mateix dia de la recepció de la comanda, per poder instar el reemplaçament del producte o productes afectats o el reemborsament del preu pagat per aquesta.
Si L'USUARI detecta alguna anomalia abans d'obrir el producte, preguem que no obriu el precinte ni l'embalatge. Abans d'obrir el producte, recomanem la verificació de l'embalatge coincident amb el producte que es va sol·licitar: (model, color, mida, acabat, etc.).
Per a la devolució o canvi d'un producte danyat durant el transport, cal que l'USUARI remeti diverses fotografies on es vegi l'estat de l'embalatge, l'etiqueta d'enviament i l'article danyat.
L'EMPRESA només accepta devolucions que compleixin les condicions següents:
· El producte ha d'estar en l'embalatge i l'etiquetatge originals i molt protegit.
· L'enviament s'ha de fer amb la mateixa caixa on es va rebre la comanda. En cas que no es pugui fer amb la caixa original, ja que està malmesa, L'USUARI ho haurà de tornar en una caixa que garanteixi la protecció del contingut perquè aquest arribi a L'EMPRESA en bones condicions, en cas contrari L'EMPRESA es reserva el dret de rebutjar la devolució.
· Cal incloure una còpia de la factura/albarà dins del paquet, amb indicació dels productes tornats.
8.3. Per error en la comanda
L'USUARI ha de revisar la comanda al moment del lliurament. Si hi ha un error a la mercaderia rebuda (un producte erroni o faltant), l'USUARI ho ha de comunicar a l'EMPRESA, a la seva adreça de correu electrònic que consta a primers d'aquestes condicions generals, en el transcurs del mateix dia de la recepció de la comanda, per poder instar el reemplaçament del producte o productes afectats.
Si s'ha rebut un producte erroni, cal proporcionar fotografies del producte rebut i en cap cas ha de ser utilitzat i/o obert. No s'acceptaran devolucions de productes erronis oberts i/o utilitzats per part de l'USUARI.
Si falta algun producte a la comanda, L'USUARI haurà de proporcionar una fotografia on es vegi l'interior de la caixa de la comanda tal com l'ha rebut per poder fer les comprovacions necessàries.
8.4. Per productes defectuosos
Si L'USUARI rep un producte defectuós, ho haurà de notificar a L'EMPRESA a la seva adreça de correu electrònic que consta a primers d'aquestes condicions generals, en el transcurs del mateix dia de la recepció de la comanda.
Per fer el canvi, cal que l'USUARI remeti fotografies i justifiqui el defecte de l'article, així com el codi de barres de l'article i l'etiquetatge de la caixa.
L'EMPRESA només accepta devolucions que compleixin les condicions següents:
· En cas de productes de segona mà, el defecte motiu de la devolució no ha d'estar especificat a la descripció de l'estat del producte.
· El producte ha d'estar en l'embalatge i l'etiquetatge originals i molt protegit.
· L'enviament s'ha de fer amb la mateixa caixa on es va rebre la comanda. En cas que no es pugui fer amb la caixa original, L'USUARI ho haurà de tornar en una caixa que garanteixi la protecció del contingut perquè aquest arribi a L'EMPRESA en bones condicions, en cas contrari L'EMPRESA es reserva el dret de rebutjar la devolució.
· Cal incloure una còpia de la factura/albarà dins del paquet, amb indicació dels productes tornats.
En cas que L'EMPRESA no pugui substituir el producte defectuós per un de nou, es procedirà a la devolució de l'import pagat per l'USUARI, que s'efectuarà en un termini màxim de 14 dies naturals des de la data que l'USUARI va comunicar la incidència i mitjançant el mateix mètode de pagament que l'USUARI va escollir en el moment de fer la comanda. Fins que no hagueu rebut els articles retornats L'EMPRESA podrà retenir el reemborsament.
9. GARANTIA
L’EMPRESA respondrà de les faltes de conformitat que es manifestin en un termini de 3 anys des del lliurament. En el cas que el producte adquirit fora de segona mà aquest termini serà d'1 any.
L’USUARI ha d'informar a L'EMPRESA de la manca de conformitat en el termini de dos mesos des que va tenir coneixement d'ella. La garantia no cobreix els desperfectes ocasionats per l'ús inadequat, el desgast normal dels productes o aquells defectes prèviament especificats sobre l'estat dels productes de segona mà.
10. SERVEI D'ATENCIÓ AL CLIENT
Per a qualsevol comunicació, incidència o reclamació L’USUARI pot enviar una comunicació a l'EMPRESA al seu correu electrònic.
11. NUL·LITAT DE LES CLÀUSULES
Si qualsevol clàusula inclosa en aquestes condicions generals fos declarada, totalment o parcialment, nul·la o ineficaç, tal nul·litat o ineficàcia afectarà només a aquella clàusula o a la part de la mateixa que resulti nul·la o ineficaç, subsistint la resta de les condicions generals.
12. NOTIFICACIONS
Qualsevol notificació o requeriment que s'hagin de fer les parts en relació a la contractació de productes o amb aquestes Condicions Generals, s'ha de fer per escrit i s'entendrà que ha estat degudament realitzada si ha estat enviada al correu electrònic que a aquests efectes cada part pugui indicat a l'altre.